Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Corporate Social Responsibility in the Postal Sector

Tytuł:
Corporate Social Responsibility in the Postal Sector
Autorzy:
Czarnecki, Paweł
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2051066.pdf
Data publikacji:
2020
Wydawca:
Instytut Studiów Międzynarodowych i Edukacji Humanum
Tematy:
Corporate Social Responsibility
Postal Operator
PostEurop
Poczta Polska
Źródło:
Humanum. Międzynarodowe Studia Społeczno-Humanistyczne; 2020, 3(38); 3-9
1898-8431
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In times of dynamic changes and unforeseen problems, European postal companies put numerous initiatives, such as aiming to accompany their employees throughout evolutions and to answer new social, societal and environmental requirements into practice. Poczta Polska is not an exception, since its engagement in the CSR Circle managed by PostEurop. The aim of this paper is to analyse the CSR activities of Poczta Polska based on the information obtained from the PostEurop CSR Publications.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies