Treating with strong competition, the main task of companies is to find a way to reach consumers. Besides price and quality, responsible corporate behaviour declared by adopting the concept of corpo- rate social responsibility (CSR), is another important factor for the consumers. The aim of this paper is to analyse CSR reports from the perspective of quality. As a result, we found out that the CSR re- ports should be comprehensible, relevant, efficient, credible, complex, transparent and should involve stakeholders. Recommendations for companies are to regularly inform about their CSR activities in the form of CSR reports.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00