Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

CSR reporting from the qualitative perspective

Tytuł:
CSR reporting from the qualitative perspective
Autorzy:
Czarneckie, Paweł
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2051064.pdf
Data publikacji:
2020
Wydawca:
Instytut Studiów Międzynarodowych i Edukacji Humanum
Tematy:
Corporate Social Responsibility
CSR reporting
Quality
Źródło:
Humanum. Międzynarodowe Studia Społeczno-Humanistyczne; 2020, 3(38); 23-28
1898-8431
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Treating with strong competition, the main task of companies is to find a way to reach consumers. Besides price and quality, responsible corporate behaviour declared by adopting the concept of corpo- rate social responsibility (CSR), is another important factor for the consumers. The aim of this paper is to analyse CSR reports from the perspective of quality. As a result, we found out that the CSR re- ports should be comprehensible, relevant, efficient, credible, complex, transparent and should involve stakeholders. Recommendations for companies are to regularly inform about their CSR activities in the form of CSR reports.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies