Every individual who works in caring professions must demonstrate a high level of personal resilien- ce, bravery, mental and physical endurance, and the ability to cope with work stress continuously and effectively. The paper deals with stress management in the caring professions, in which employees encounter different types of clients and are often confronted with unexpected, tense, and demanding moments that can momentarily shift the employees from their balance. It is necessary for every individual who works in the caring profession to be able to manage their emotions and difficult stressful situations. They should roughly know how they react in stressful situations, what helps them cope with them and how to quickly get into mental well-being and balance.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00