Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Realia edukacji dla palestyńskich uczniów w Izraelu. Wykorzystanie edukacji jako pola ideologicznego i próby przełamania wzorców edukacyjnego wykluczenia

Tytuł:
Realia edukacji dla palestyńskich uczniów w Izraelu. Wykorzystanie edukacji jako pola ideologicznego i próby przełamania wzorców edukacyjnego wykluczenia
Autorzy:
Kościańczuk, Marcela
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2050214.pdf
Data publikacji:
2014-06-30
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
Palestinian education
educational exclusion
Neve Shalom
Źródło:
Kultura i Edukacja; 2014, 3(103); 235-247
1230-266X
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents the reality of Palestinian pupils living in Israel. In the first part of the article I present geo-political situation of that area. I also show how educational system is influenced by military conflict situation. I indicate the areas of exclusion and system strategies of non-equal treating Palestinian minority, however I also show some positive signs of exclusion patterns’ transgression (in multicultural schools with special programs). The most important issues connected with Palestinian students education are presented according to area of linguistic subjects and the strategies of cultural disinheritance.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies