Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Self-efficacy in the foreign language learning process: the language anxiety perspective

Tytuł:
Self-efficacy in the foreign language learning process: the language anxiety perspective
Autorzy:
Piechurska-Kuciel, Ewa
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2049848.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Czytelnia Czasopism PAN
Źródło:
Linguistica Silesiana; 2014, 35; 397-415
0208-4228
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper explores the relationship of self-efficacy to the individual’s academic and social abilities in the process of foreign language learning, analyzing the construct of self-efficacy and its domains (academic, self-regulatory and emotional), and providing insight into the issue of language anxiety, which is specific to foreign language acquisition. The empirical part the research on the relationship between self-efficacy domains and language anxiety, meanwhile, ultimately shows that the modern language cannot be viewed or assessed like any other school subject due to its serious impact on the self of the student.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies