Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Society on the Web: An Overview of Trends in the Use and Development of Social Media and the Internet During the COVID-19 Pandemic

Tytuł:
Society on the Web: An Overview of Trends in the Use and Development of Social Media and the Internet During the COVID-19 Pandemic
Społeczeństwo w sieci. Przegląd tendencji w użytkowaniu i procesie rozwoju mediów społecznościowych oraz internetu w czasie pandemii COVID-19
Autorzy:
Woźniak, Marta
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2049220.pdf
Data publikacji:
2021-12-28
Wydawca:
Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
Tematy:
COVID-19 pandemic
social media
Internet
pandemia COVID-19
media społecznościowe
Źródło:
Com.press; 2021, 4, 2; 20-35
2545-2320
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The COVID-19 pandemic forced numerous changes in many areas of human life. Society faced the challenge of adapting to the new reality. Due to the restrictions, people stayed at home and many aspects of their everyday lives moved to the Internet. Direct communication was largely replaced by remote communication, the use of digital tools increased, and social media developed and become the main ways of communication between families, members of the academic community, work colleagues, and brands with their clients. The Internet played a more significant role in maintaining interpersonal relationships than ever before. In this paper, the author reviews trends in the usage and development of social media and the Internet during the COVID-19 pandemic, with particular emphasis put on the case of Poland.

Pandemia COVID-19 wymusiła liczne zmiany w wielu obszarach życia ludzkiego. Społeczeństwo stanęło przed wyzwaniem zaadaptowania się do nowej rzeczywistości. Ze względu na obostrzenia ludzie zostali w domach, a wiele aspektów ich codziennej działalności przeniosło się do internetu. Komunikacja bezpośrednia została w znacznym stopniu wyparta przez komunikację na odległość, wzrosło użycie narzędzi cyfrowych, nastąpił rozwój mediów społecznościowych, które stały się kanałami komunikacji rodzin, zbiorowości akademickiej, środowisk pracowniczych czy różnych marek ze swoimi klientami. Internet jak nigdy dotąd odegrał znaczącą rolę w utrzymywaniu stosunków międzyludzkich. W artykule autorka dokonała ogólnego przeglądu tendencji w użytkowaniu i w procesie rozwoju mediów społecznościowych oraz internetu w czasie pandemii COVID-19, ze szczególnym uwzględnieniem tych kierunków w Polsce.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies