Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Katarzyna Wrońska, Pedagogika klasycznego liberalizmu w dwugłosie John Locke i John Stuart Mill [The Pedagogy of Classical Liberalism in Dialogue John Locke and John Stuart Mill], Jagiellonian University Press, Kraków 2012, pp. 269

Tytuł:
Katarzyna Wrońska, Pedagogika klasycznego liberalizmu w dwugłosie John Locke i John Stuart Mill [The Pedagogy of Classical Liberalism in Dialogue John Locke and John Stuart Mill], Jagiellonian University Press, Kraków 2012, pp. 269
Autorzy:
Duszyńska, Janina
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2048362.pdf
Data publikacji:
2014-12-31
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Źródło:
Kultura i Edukacja; 2014, 6(106); 286-294
1230-266X
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies