Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Adult Students’ Attitudes Towards Distance Learning During the SARS-Co-V-2 Virus Pandemic

Tytuł:
Adult Students’ Attitudes Towards Distance Learning During the SARS-Co-V-2 Virus Pandemic
Dorośli uczniowie wobec edukacji zdalnej w dobie pandemii wirusa SARS-Co-V-2
Autorzy:
Rodek, Violetta
Orlińska, Anna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2047127.pdf
Data publikacji:
2021-12-31
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Tematy:
edukacja zdalna
edukacja dorosłych
pandemia wirusa SARS-Co-V-2
distance learning
adult education
SARS-Co-V-2 virus pandemic
Źródło:
International Journal of Research in E-learning IJREL; 2021, 7, 2; 1-13
2451-2583
2543-6155
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article is a study report on distance learning during the SARS-Co-V-2 virus pandemic, conducted among postsecondary school students. The subject of the study was the opinions of postsecondary school students about distance learning. The research was diagnostic in nature, and the method of a diagnostic poll withsurvey technique was used. The author’s survey was sent to 85 students of postsecondary schools in the Opole voivodship (Poland). As a result of the study, an average level of satisfaction, degree of motivation and involvement in self-learning by the respondents was determined, as well as an average evaluation of the level of effectiveness of learning conducted in that form. The respondents indicated both the positive and negative aspects of distance learning. The first group comprised mainly aspects related to saving time, money and the flexibility of this form of learning, while the other group included aspects of a social and health nature, related to shortcomings in self-study and evaluation of the learning process.

Artykuł jest doniesieniem z badań na temat nauki w formie zdalnej ‒ w czasie pandemii wirusa SARS-Co-V-2 przeprowadzonych wśród słuchaczy szkół policealnych. Przedmiotem badań były opinie słuchaczy szkół policealnych na temat edukacji zdalnej. Badania miały charakter diagnostyczny, zastosowano w nich metodę sondażu diagnostycznego z techniką ankiety. Autorski kwestionariusz ankiety został skierowany do 85 słuchaczy szkół policealnych w województwie opolskim. W wyniku przeprowadzonych badań ustalono średni poziom poczucia satysfakcji, stopnia motywacji i zaangażowania w naukę własną respondentów oraz przeciętne oceny poziomu efektywności nauki prowadzonej w tej formie. Badani wskazali zarówno pozytywne jak i negatywne aspekty nauki zdalnej. W pierwszej grupie znalazły się głównie aspekty, związane z oszczędnością czasu, pieniędzy, elastycznością tej formy kształcenia, natomiast w drugiej ‒ aspekty natury społecznej, zdrowotnej, związanej z niedostatkami w zakresie samokształcenia i ewaluacji procesu kształcenia.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies