This study is concerned with comparing the self-concept and self-perceived school success of children aged 10–15 years growing up in foster homes or in family environments. The research was carried out using the standardized Studentʼs Perception of Ability Scale (SPAS) questionnaire (Matějček, Vágnerová, 1992), applied to a sample cohort of 178 selected respondents. The article reflects key aspects relating to this research.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00