Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Comparison of Self-Concept and Self-Perceived School Success of Children with Foster Home or Family Upbringing

Tytuł:
Comparison of Self-Concept and Self-Perceived School Success of Children with Foster Home or Family Upbringing
Autorzy:
Tirpák, Jan
Uhrinová, Miriam
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2044120.pdf
Data publikacji:
2021-12-28
Wydawca:
Uniwersytet Rzeszowski
Tematy:
self-concept
school success
foster home
upbringing
standardized questionnaire
older school students
ANOVA
Źródło:
Journal of Education, Technology and Computer Science; 2021, 12, 2(32); 51-60
2719-6550
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This study is concerned with comparing the self-concept and self-perceived school success of children aged 10–15 years growing up in foster homes or in family environments. The research was carried out using the standardized Studentʼs Perception of Ability Scale (SPAS) questionnaire (Matějček, Vágnerová, 1992), applied to a sample cohort of 178 selected respondents. The article reflects key aspects relating to this research.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies