Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kultura konsumpcji – wartości, cele, dobrostan. Psychologiczne aspekty zjawiska

Tytuł:
Kultura konsumpcji – wartości, cele, dobrostan. Psychologiczne aspekty zjawiska
Autorzy:
Zawadzka, Anna Maria
Niesiobędzka, Małgorzata
Godlewska-Werner, Dorota
Mróz, Bogdan
Wąsowicz-Kiryło, Grażyna
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Wydawnictwo Liberi Libri
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies