Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Professional Adaptation of the Future Agronomist as a Psychological and Pedagogical Problem

Tytuł:
Professional Adaptation of the Future Agronomist as a Psychological and Pedagogical Problem
Autorzy:
Tonkha, Оksana
Mehbaliyeva, Nataliia
Nagorniuk, Oksana
Minyalo, Nadiya
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2040610.pdf
Data publikacji:
2019-12-29
Wydawca:
Uniwersytet Rzeszowski
Tematy:
higher vocational education
professional adaptation of future agronomists
Bolognaprocess
psychological and pedagogical problems
Źródło:
Edukacja-Technika-Informatyka; 2019, 10, 4; 274-253
2080-9069
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article gives a theoretical analysis of the problem of professional adaptation of future specialists-agrarians during their studying in the institutions of higher education. It is singled out the psychological, sociological, socio-pedagogical and pedagogical approaches to the research problem. The correlation between the leading categories of pedagogy and the concept of professional adaptation within the framework of the pedagogical approach to the problem of professional adaptation of future agronomists in the process of studying is established.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies