Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Szkoła w integralnym rozwoju ucznia i nauczyciela - stan faktyczny i postulowany, red. Ryszard Skrzyniarz, Anna Lendzion, Katarzyna Braun, Lublin: Wydawnictwo TN KUL 2012, ss. 426

Tytuł:
Szkoła w integralnym rozwoju ucznia i nauczyciela - stan faktyczny i postulowany, red. Ryszard Skrzyniarz, Anna Lendzion, Katarzyna Braun, Lublin: Wydawnictwo TN KUL 2012, ss. 426
Szkoła w integralnym rozwoju ucznia i nauczyciela – stan faktyczny i postulowany [School in the integral development of the pupil and the teacher. Facts and demands], red. Ryszard Skrzyniarz, Anna Lendzion, Katarzyna Braun, Lublin: Wydawnictwo TN KUL 2012, pp. 426
Autorzy:
Kowalczyk, Agnieszka M.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2038045.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Towarzystwo Naukowe KUL
Źródło:
Roczniki Pedagogiczne; 2014, 6(42), 1; 176-178
2080-850X
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies