Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Conditionings of Development of the Concept for Selling Regional Products in the Wielkopolska Food Products Market

Tytuł:
Conditionings of Development of the Concept for Selling Regional Products in the Wielkopolska Food Products Market
Uwarunkowania rozwoju koncepcji sprzedaży produktów regionalnych na wielkopolskim rynku artykułów spożywczych
Autorzy:
Jąder, Karolnia
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2033570.pdf
Data publikacji:
2007-12-31
Wydawca:
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu. Wydawnictwo Uczelniane
Tematy:
Globalization
Regional product
Foodstuffs
Consumer behaviour
Źródło:
Journal of Agribusiness and Rural Development; 2007, 6, 385; 39-49
1899-5241
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Theoretic conditionings of development the sale of regional products have been presented in this article. The chances of development of those strategies in the Wielkopolska food articles market, considering the demand conditions, have also been discussed.

W artykule zostały przedstawione teoretyczne uwarunkowania rozwoju koncepcji sprzedaży produktów regionalnych. Szczegółową analizą objęto szanse rozwoju owych strategii na rynku artykułów spożywczych w Wielkopolsce, przedstawiając uwarunkowania ze strony popytu. Stwierdzono, iż regionalne rynki produktów spożywczych mają szanse rozwoju także w warunkach wzrastającej globalizacji, a podstawą powodzenia koncepcji sprzedaży produktów i marek regionalnych jest istniejące zainteresowanie konsumentów regionalnym pochodzeniem nabywanych artykułów, uwarunkowane z kolei istnieniem pozytywnego wizerunku regionu, który może zostać przeniesiony na produkty wytwarzane na danym obszarze. Dowiedziono także, iż na terenie Wielkopolski istnieją - ze strony przedstawicieli popytu - warunki do wprowadzania strategii sprzedaży, opartych na regionalnym pochodzeniu, co wynika przede wszystkim z istnienia pozytywnego wizerunku tego regionu i silnej identyfikacji regionalnej jego mieszkańców.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies