Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Food Preferences of Young Consumers on the Example of Milk

Tytuł:
Food Preferences of Young Consumers on the Example of Milk
Preferencje żywieniowe młodych konsumentów na przykładzie mleka
Autorzy:
Adamczyk, Grażyna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2033486.pdf
Data publikacji:
2005-12-31
Wydawca:
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu. Wydawnictwo Uczelniane
Tematy:
Consumer preferences
Youth
Milk
Źródło:
Journal of Agribusiness and Rural Development; 2005, 4, 359; 3-9
1899-5241
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper presents results of research related to preferences and attitudes of young consumers (at the age of 10-17 years) on the example of milk. It was shown, among other things, that milk is a product consumed often, mainly because of nutritive value, good taste and positive influence on health. Average consumption of milk ? about 2.5 glasses a day is similar to average daily level recommended by food science. Younger children consume milk in lower quantities, usually to meals in different forms. For teenagers milk is mainly a beverage, and they drink it in higher quantities, usually impulsively without any special occasion. 

Pomimo specyfiki rynku dziecięco-młodzieżowego można zauważyć, iż młody konsument przejawia racjonalne postawy i preferencje w odniesieniu do spożycia produktów mleczarskich. Chętnie zjada różne produkty, a w szczególności spożywa mleko, ma wyraźnie określone preferencje odnośnie do rodzaju mleka, zawartości tłuszczu, formy spożycia czy też stopnia podgrzania mleka. Mleko jest więc produktem powszechnie spożywanym, wybieranym głównie ze względu na walory odżywcze, zdrowotne i smakowe. W decyzjach konsumpcyjnych młodych konsumentów istotną rolę odgrywa marka produktu; większość dzieci i młodzieży zna marki mleka, ma swoją ulubioną i tę markę preferuje w codziennym spożyciu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies