This article contains the cost structure analysis of three different sales ways on the Wielkopolska Agri-Horticultural Wholesale Market. The main element of the cost structure is the time opportunity cost which controls other costs elements.
Analizę kosztów sprzedaży przeprowadzono na próbie losowej wyłonionej schematem losowania systematycznego, którą poddano następnie badaniu ankietowemu. Uzyskaną w ten sposób zbiorowość podzielono według kryteriów mających decydujący wpływ na kształtowanie się wysokości kosztów sprzedaży. Uzyskano w ten sposób siedem grup producentów rolnych, o różnych parametrach. Dla celów niniejszej pracy wyniki uzyskane dla poszczególnych grup zostały uśrednione, stanowiąc podstawę do analizy.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00