Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Concept of improving shipping processes on a selected example

Tytuł:
Concept of improving shipping processes on a selected example
Koncepcja usprawnienia procesów spedycyjnych na wybranym przykładzie
Autorzy:
Jóźwiak, Katarzyna
Sołoducha, Patrycja
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2033177.pdf
Data publikacji:
2021
Wydawca:
Instytut Transportu Samochodowego
Tematy:
forwarding process
tracking
forecasting
proces spedycyjny
prognozowanie
Źródło:
Transport Samochodowy; 2021, 1; 43-49
1731-2795
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the article is to analyze and develop a concept for improving selected forwarding processes, using a shipping company, as an example through the use of the available modern technologies. In the first part of the work, the processes requiring improvement were identified. For this purpose, process maps have been developed. Then, based on the data from the company, the average time for the implementation of selected processes by an employee was calculated. The following section presents a proposal to improve the analyzed processes. Based on the company's data and assumptions for calculations, a forecast for the improvement of the selected processes is prepared. It has been shown that the proposed solutions may contribute to shortening the employee's working time by approx. 2 hours, which will translate into an increase in the employee's efficiency by approx. 40%.

Celem artykułu jest analiza i opracowanie koncepcji usprawnienia wybranych procesów spedycyjnych na przykładzie firmy spedycyjnej dzięki wykorzystaniu dostępnych nowoczesnych technologii. W pierwszej części pracy zidentyfikowano procesy wymagające usprawnienia. W tym celu opracowano mapy procesów. Następnie, na podstawie danych z firmy obliczono średni czas realizacji wybranych procesów przez pracownika. W dalszej części przedstawiono propozycję usprawnienia analizowanych procesów. Na podstawie danych firmy i założeń do obliczeń opracowuje się prognozę usprawnienia wybranych procesów. Wykazano, iż zaproponowane rozwiązania mogą przyczynić się do skrócenia czasu pracy pracownika o ok. 2 h, co przełoży się do wzrostu efektywności pracownika ok. 40%.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies