This qualitative study investigated a ten-day international field experience in Peru and its influence on undergraduate and graduate level teacher education students’ cultural competency. Data were collected on 8 participants through observations, focus groups, individual interviews, and course assignments. Participants reported positive personal and professional change in regards to cultural learning and intercultural understanding. They identified how the experience positively influenced their teaching and how they would apply their increased knowledge and understanding about cultural diversity in their classrooms and in interactions with children and parents.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00