Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The CLIL Method versus Pupils’ Results in Solving Mathematical Word Probelms

Tytuł:
The CLIL Method versus Pupils’ Results in Solving Mathematical Word Probelms
Autorzy:
Binterová, H.
Petrášková, V.
Komínková, O.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2032572.pdf
Data publikacji:
2014-12-31
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
mathematical problems
elementary school
teaching method
Źródło:
The New Educational Review; 2014, 38; 236-247
1732-6729
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The study presents results of research investigations conducted in one elementary school in connection with implementation of mathematics teaching in English using the CLIL method. The aim of the presented case study was to contribute to uncovering the influence of this teaching method on the academic results of pupils in mathematics and the study outlines briefly an analysis of the pupils’ strategies used when solving word problems at elementary school level. At the same time, the paper also presents possible causes of the changes, which were identified in the pupils’ ways of solving word problems.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies