Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategiczno-marketingowe podejście w zarządzaniu zrównoważonym rozwojem miasta

Tytuł:
Strategiczno-marketingowe podejście w zarządzaniu zrównoważonym rozwojem miasta
Strategic and Marketing Approach in Managing Sustainable City Development
Autorzy:
Kozina, Stanisława
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2032465.pdf
Data publikacji:
2019
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Czytelnia Czasopism PAN
Tematy:
city
city management
local government
public governance
miasto
zarządzanie miastem
samorząd
zarządzanie publiczne
Źródło:
Biuletyn Komitetu Przestrzennego Zagospodarowania Kraju PAN; 2019, 274; 250-266
0079-3493
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Cities play a special role in the process of sustainable development of the country. The city management plays a fundamental role in this challenge. The mayor should become a manager and manage the city based on a strategic marketing management model. Thanks to this, it can optimally use available financial instruments that give the opportunity to achieve strategic development goals of the city.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies