Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Psychosocial and Organizational Aspects of Didactic Achievement: Sex, School-type, and Self-esteem

Tytuł:
Psychosocial and Organizational Aspects of Didactic Achievement: Sex, School-type, and Self-esteem
Autorzy:
Chomczyńska-Rubacha, Mariola
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2031715.pdf
Data publikacji:
2014-09-30
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
academic achievement
self-esteem
sex
middle schools
primary schools
high schools
Źródło:
The New Educational Review; 2014, 37; 150-160
1732-6729
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The results presented here are taken from empirical studies relating to the relation between academic achievement and sex, type of school, and self-esteem, as well as self-esteem and sex, school level, and academic achievement. Aside from specific issues, these results show, first, that levels of achievement and self-esteem in middle school show much lower values than in high school and primary school. Secondly, although girls show a higher level of achievement, there is no difference between their self-esteem compared to the self-esteem of boys.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies