Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Aggressive Behaviour of Pupils against Teachers - Theoretical Reflection and School Practice

Tytuł:
Aggressive Behaviour of Pupils against Teachers - Theoretical Reflection and School Practice
Autorzy:
Emmerová, Ingrid
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2031636.pdf
Data publikacji:
2014-06-30
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
agressive behaviour
pupils
Źródło:
The New Educational Review; 2014, 36; 147-156
1732-6729
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The increase in socio-pathological phenomena in adults in Slovakia during the transformation period manifested itself also in the increase in problem behaviour in children and youth thus creating a social need for increased effectiveness of prevention and its professionalisation in schools. In the current school practice, pupils’ aggressive behaviour, even against teachers, is not sporadic. Despite the severity of this problem it is paid little attention.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies