Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Doświadczenia i spostrzeżenia po kolejnym roku zdalnego nauczania

Tytuł:
Doświadczenia i spostrzeżenia po kolejnym roku zdalnego nauczania
Experiences and insights after another year of distance learning
Autorzy:
Mitkowski, Wojciech
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2031472.pdf
Data publikacji:
2021
Wydawca:
Politechnika Gdańska. Wydział Elektrotechniki i Automatyki
Tematy:
zdalne nauczanie
uczelnia wyższa
nauki inżynieryjno-techniczne
kształcenie
remote learning
IT tools
application
university
Źródło:
Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej; 2021, 72; 64-68
1425-5766
2353-1290
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W dniach 22-24 września 2021 r. odbyła się XIX Ogólnopolska Konferencja Nauczanie Matematyki w Uczelniach Technicznych, która była zorganizowana przez Centrum Nauczania Matematyki i Kształcenia na Odległość Politechniki Gdańskiej. W pracy przedstawiono kilka uwag po kolejnym roku zdalnego nauczania.

On September 22-24, 2021, the 19th National Conference on Teaching Mathematics at Technical Universities was held, organized by the Center for Teaching Mathematics and Distance Learning of the Gdańsk University of Technology. The paper presents some remarks after another year of distance learning. A classic chalk lecture on a blackboard allows the audience to follow their thoughts. But well-prepared boards for a remote lecture allow you to easily convey the essence of the problem. The development of thoughts can then be sought in the available literature indicated in the lecture. A remote lecture allows you to pass on more problems to think about in slogan and develops the imagination of both the lecturer and the student. For the lecturer, the question arises: how to introduce mathematical concepts graphically, simply and verbally? What is needed is the ability to use natural language understandable to the listener, especially in the era of information noise and the transmission of an excess of unselected information.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies