Tytuł pozycji:
Ulepszanie środków i metod, czyli reklama książki dawniej i u progu XXI wieku
- Tytuł:
-
Ulepszanie środków i metod, czyli reklama książki dawniej i u progu XXI wieku
Improving resources and methods that is an advertisement of book in the past and at the beginning of the XXI century
- Autorzy:
-
Przybysz, Magdalena
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/20312115.pdf
- Data publikacji:
-
2003
- Wydawca:
-
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Źródło:
-
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Librorum; 2003, 11; 73-85
0860-7435
2450-1336
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie