The paper’s topic refers to phenomenographic research with the participation of adult educators. The paper reflects educators’ concepts regarding expected learning outcomes or the learning process. These individual concepts were identified based on reconstructions of adult educators’ experiences. The purpose of the paper is to demonstrate the variety of approaches which educators apply in the educational process and the learning outcomes that adult learners are expected to achieve – according to the educators’ assumptions. Reference to selected theoretical models included in the paper allows looking at the theoretical context.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00