Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Difficulty of Professional Activities Subjectively Perceived by Slovak Primary Education Teachers

Tytuł:
Difficulty of Professional Activities Subjectively Perceived by Slovak Primary Education Teachers
Autorzy:
Babiaková, Simoneta
Brozmanová, Monika
Kasáčová, Bronislava
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/20311732.pdf
Data publikacji:
2023-09-30
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
primary education teachers
demandness of working activities
mental and physical load
Źródło:
The New Educational Review; 2023, 73; 189-200
1732-6729
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The study presents the results of a partial investigation of the demandness of working activities as perceived by primary education teachers. It follows up on broader research contexts and is part of the VEGA 1/0415/22 project. The study presents correlations between teachers’ working activities being perceived as the highest load and the length of their teaching experience, age, and school location. The research results show statistical significance between mental and physical loads of activities. Activities with the highest load are: dealing with problem situations and pupil conflicts and individual care of pupils with special educational needs – SEN.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies