Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Promocja miast i regionów – hiszpańskie doświadczenia, polskie możliwości. Między fuzją pomysłów a transfuzją środków

Tytuł:
Promocja miast i regionów – hiszpańskie doświadczenia, polskie możliwości. Między fuzją pomysłów a transfuzją środków
Autorzy:
Kasińska-Metryka, Agnieszka
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2028794.pdf
Data publikacji:
2014-12-31
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
promotion
Spain
Polska
crisis
regions
investment
Źródło:
Krakowskie Studia Małopolskie; 2014, 19; 166-174
1643-6911
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Polish and Spanish way of democratisations seems to be similar; however, nowadays Spanish government has to face up to the economic crisis. The main idea of the article is to compare political systems, especially how the local government invests money in so-called tourist attractions. As well as being useless, many of those objects are too expensive to be maintained. It is worth mentioning that some Polish local governments try to implement Spanish ideas (so-called “Bilbao effect”) to their environment, which is not only risky, but also unsuccessful.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies