Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Spas: opportunity in developing nations

Tytuł:
Spas: opportunity in developing nations
SPA: możliwości w krajach rozwijających się
Autorzy:
Deswal, V.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/202872.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Politechnika Poznańska. Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej
Tematy:
awareness
cognizance level
entrepreneurs
India
spa industry
świadomość
stopień rozpoznania
przedsiębiorcy
Indie
obecna sytuacja
branża SPA
Źródło:
Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Organizacja i Zarządzanie; 2016, 68; 21-29
0239-9415
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The objective of this paper is to understand the level of knowledge of consumers about spas, their services, products and their benefits. Spas are slowly regaining their prominence in society and are expected to grow well despite turbulence in the economies. As they provide a huge entrepreneurship opportunity especially in the developing nations, it was thought appropriate to investigate how much consumers were aware of spas. For this purpose, awareness of the existence of spas, their types, services offered by them and the benefits derived from them were selected as the indicators. Applying exploratory-diagnostic research design, the data was collected on a sample size of 200 people, residing in the USA and India. Then, a percentage analysis was conducted to understand the people’s awareness level. The study proves that the spa cognizance level in the consumers is very high and people are aware of not just the different types of spas and their services but also of the physical and psychological benefits accrued from them. This paper aims to attract entrepreneurs towards developing their own units or in alliance with existing hotels, as spas provide a solution to one of the most prominent health issues of modern times, namely stress. Moreover, as it is not a capital intensive venture, it provides a lot of opportunities for startups in developing economies like India.

Celem niniejszej pracy jest zrozumienie poziomu poznania konsumentów uzdrowisk, ich produktów i usług oraz korzyści. Uzdrowiska powoli odzyskują swoje znaczenie w społeczeństwie, jest to jeden przemysł, który prawdopodobnie dobrze rozwija się pomi-mo turbulencji w gospodarce. Postanowiono zatem zbadać, jak konsumenci byli świadomi istnienia uzdrowisk, ich rodzajów, oferowanych przez nich usług i płynących z nich korzyści. Wykorzystano projekt badań diagnostycznych. Dane zostały zebrane na próbie 200 osób mieszkających w USA i Indiach, a następnie dokonano analizy procentowej, aby ocenić poziom świadomości ludzi. Badanie dowodzi, że poziom znajomości spa przez konsumentów jest bardzo wysoki, a ludzie są świadomi nie tylko różnych rodzajów uzdrowisk i ich usług, ale również płynących z nich korzyści fizycznych i psychicznych. Niniejszy dokument ma na celu zachęcić przedsiębiorców do rozwijania własnych jednostek lub we współpracy z istniejącymi hotelami SPA i dostarczania rozwiązania jednego z najważniejszych współczesnych problemów zdrowotnych, czyli stresu. Ponadto, ponieważ nie jest to kapitałochłonne przedsięwzięcie, zapewnia to wiele możliwości dla startupów w gospodarkach rozwijających się, takich jak Indie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies