Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Fan jako marka. O użyteczności fana dla przemysłu kulturowego

Tytuł:
Fan jako marka. O użyteczności fana dla przemysłu kulturowego
Fan as a brand: The usefulness of a fanboy for culture industry
Autorzy:
Kobus, Aldona
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2028665.pdf
Data publikacji:
2021-11-22
Wydawca:
Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
Tematy:
fan studies
fandom
autorstwo
transmedia
authorship
Źródło:
Literatura Ludowa; 2021, 65, 2; 133-137
2544-2872
0024-4708
Język:
polski
Prawa:
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies