Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing through a Political Glass. Polish Experiences

Tytuł:
Marketing through a Political Glass. Polish Experiences
Autorzy:
Jeziński, Marek
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2028549.pdf
Data publikacji:
2007-12-31
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
political glass
Polish experiences
marketing
Źródło:
Polish Political Science Yearbook; 2007, 36; 198-214
0208-7375
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In this paper, the issues concerning the relationship between political marketing and commercial marketing are presented. The main concern of the study is the usage of the commercial economic marketing categories in the political domain. As a result, phenomena coming from the economic field as market; a customer, profit, product brand, or advertising are presented as the elements of the marketing techniques employed in the public game played in the specific market of politics.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies