Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Experience in using information communication technology during lessons in general education schools

Tytuł:
Experience in using information communication technology during lessons in general education schools
Autorzy:
Indrašienė, Valdonė
Merfeldaitė, Odeta
Railienė, Asta
Jegelevičienė, Violeta
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2012139.pdf
Data publikacji:
2015-06-30
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
information communication technologies
education process
pedagogues
Źródło:
The New Educational Review; 2015, 40; 97-108
1732-6729
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Contemporary school is inconceivable without the integrated interactive learning tools and information communication technologies (hereinafter referred to as ICT) in the education process. However, according to research, ICT integration in the learning process is insufficient. The aim of this research is to analyse the experience of pedagogues in using ICT during lessons.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies