Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Preschool study as preparation of future preschool educators to cooperate with parents

Tytuł:
Preschool study as preparation of future preschool educators to cooperate with parents
Autorzy:
Hmelak, Maja
Lepičnik Vodopivec, Jurka
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2011817.pdf
Data publikacji:
2015-09-30
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
communication
employees
preschool
study programme
Źródło:
The New Educational Review; 2015, 41; 158-168
1732-6729
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the article the authors analysed cooperation of preschool teachers with parents. It is a complex area of operation for preschool teachers, which requires communication skills, management of potential conflict situations, approaches to identification and management of different family situations, as well as approaches to coping with stress and working with different people. During the research on the population of students and preschool teachers (616), the authors also found that this is an area which the students rated as difficult, expecting problems with it at the beginning of their career, whereas in-service preschool teachers estimated that they did not have many problems when interacting with their pupils’ parents.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies