This study has been devoted to creative attitudes represented by 6-7-year old children, evaluated by the creative and re-constructive attitudes rating scale (SPTO)1. The central focus was to relate differences in attitudes among children commencing their education at the age of 6 to those who had started their school attendance before the reform (at the age of 7). An attempt was made to answer the question whether pupils differing in the year of birth, joined within one school form, would generate any disruption of their potential creativity. A complementary issue was to evaluate the level of creative attitudes along the dimorphic pattern.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00