Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Budowanie przewagi konkurencyjnej mobile marketingiem

Tytuł:
Budowanie przewagi konkurencyjnej mobile marketingiem
Autorzy:
Grodner, Marta
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2011115.pdf
Data publikacji:
2015-12-31
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
mobile marketing
company strategy
competitive advantage
internet marketing
Źródło:
Krakowskie Studia Małopolskie; 2015, 20; 157-170
1643-6911
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper presents the possibility of building a competitive advantage with mobile marketing. Author presents selected mobile marketing tools referring to solve practical problems. M. Grodner discusses the results of research on the role of mobile devices in the procurement process. Author also presents the potential of the mobile advertising market showing the current levels of spending on mobile marketing.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies