The present article describes a study of teachers’ and parents’ attitudes towards educationally underperforming students of general education school from the humanistic pedagogy and personality-oriented perspectives. The present study is an attempt to substantially define the meaning and the role of teachers’ and parents’ attitudes towards educationally underperforming adolescents who study in general education schools, in order to define the real position of the underperforming school student and the opportunities for improving this situation, which remains default for that student. Addressing teachers’ and parents’ attitudes towards educationally underperforming adolescents is valid and significant because it is obviously needed in pedagogical practice.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00