Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Self-efficacy of Students in a Preschool Education Programme: The Construction of a Research Instrument

Tytuł:
Self-efficacy of Students in a Preschool Education Programme: The Construction of a Research Instrument
Autorzy:
Gavora, Peter
Wiegerová, Adriana
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1998330.pdf
Data publikacji:
2017-03-31
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Źródło:
The New Educational Review; 2017, 47; 125-138
1732-6729
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The primary aim of this article is to present the validation process of the SEPRES questionnaire to measure the self-efficacy of students in a preschool education programme. After the generation of the questionnaire items for the item pool, the items were content validated, and then they underwent an exploratory factor analysis with data from 154 respondents to determine the construct validity of the questionnaire. Four factors were extracted after using Principal axis factoring with Oblimin rotation. The factors are Children involvement, Behaviour elimination, Professional collaboration and Credibility building, and they have Alphas ranging from 0.769 to 0.903. Inter-correlation among dimensions ranged from 0.419 to 0.681, indicating that SEPRES is a consistent research instrument.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies