Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Effect of Using Electronic Mind Mapping on Achievement and Attitudes in an Introduction to Educational Psychology Course

Tytuł:
The Effect of Using Electronic Mind Mapping on Achievement and Attitudes in an Introduction to Educational Psychology Course
Autorzy:
Mahasneh, Ahmad M.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1998252.pdf
Data publikacji:
2017-03-31
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
electronic mind mapping
achievement
attitudes
Źródło:
The New Educational Review; 2017, 47; 295-304
1732-6729
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The study aimed to investigate the effects of electronic mind mapping on achievement and attitudes in an educational psychology course. This study used a quasi-experimental research design with pre-test and post-test control groups. The study sample consisted of 65 students, 34 students in the control group and 31 in the experimental group. The experimental group was taught using electronic mind mapping, while the control group was given traditional classroom instruction. To achieve the study objective, an achievement test and electronic mind mapping attitude scale were used. The results of the study showed a statistically significant difference between the two groups in achievement test scores and attitudes, in favor of the experimental group attributed to using electronic mind mapping.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies