The article deals with the subject of students’ mental health, which has been so relevant in recent years. It is based on Furlong’s concept and theory of socio-emotional health. We tried to discover relations between dimensions and their indicators of socio-emotional health and subjective happiness with orientation to Slovak secondary school students. We used the Social-Emotional Health Survey questionnaire, version for adolescents (SEHS-S), and our results solidly confirmed a positive relationship between experiencing happiness and dimensions of socio-emotional health.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00