Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

A Qualitative Analysis of Primary School Teachers’ Burnout Patterns

Tytuł:
A Qualitative Analysis of Primary School Teachers’ Burnout Patterns
Autorzy:
Depolli Steiner, Katja
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1998094.pdf
Data publikacji:
2017-06-30
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
primary school teachers
teacher burnout
burnout patterns
burnout profiles
Źródło:
The New Educational Review; 2017, 48; 179-189
1732-6729
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this study was to propose a classification of teachers’ burnout patterns. For this purpose, a qualitative analysis of different burnout patterns shown in a sample of Slovenian primary school teachers was performed. Respondents’ burnout scores were obtained via the MBI-ES. Eight distinct burnout profiles emerged from the analysis, indicating that the territory between the positive and negative endpoints of teacher burnout is complex. The findings of the study could be used as a framework for future research regarding teacher burnout and for designing interventions for its amelioration.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies