Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ osobistego stosunku seniorów na opinie oraz korzystanie z usług zdrowia cyfrowego w Polsce

Tytuł:
Wpływ osobistego stosunku seniorów na opinie oraz korzystanie z usług zdrowia cyfrowego w Polsce
Influence of personal attitudes of seniors on opinions and use of digital health services in Poland
Autorzy:
Kozłowska, Magdalena
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/19944668.pdf
Data publikacji:
2022-03-31
Wydawca:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Tematy:
zdrowie cyfrowe
doświadczenia seniorów
badanie ilościowe
digital health
earderlies experiences
quantitate research
Źródło:
Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie; 2022, 63, 1; 71-88
1896-656X
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Seniorzy są szczególną grupą konsumentów w Polsce, których znaczenie rośnie z każdym rokiem. W szczególności istotny wydaje się tutaj sektor usług medycznych, wśród których wyróżnia się i wzrasta zdrowie cyfrowe. Seniorzy, jako konsumenci, mają zdefiniowane potrzeby, które wynikają z ich specyficznych uwarunkowań psychofizycznych oraz przyzwyczajeń, będących ich drugą naturą. Osobisty stosunek seniorów do zdrowia cyfrowego oraz jego wpływ na opinie oraz korzystanie z takich usług są głównym problemem opracowania oraz jednym z aspektów badań ilościowych przeprowadzonych przez autorkę w lipcu 2021 roku. W publikacji podjęto próbę analizy zależności pomiędzy osobistym stosunkiem seniorów wobec narzędzi i usług zdrowia cyfrowego, a opiniami oraz doświadczeniami. Wyniki badania ilościowego wskazały na szereg zależności oraz potwierdziły istotny wpływ stosunku seniorów na ich aktywność na rynku omawianych usług.

Seniors are a special group of consumers in Poland, whose importance is growing every year. The medical services sector seems to be of particular importance here, among which the growing trend is digital health. Seniors as consumers have defined needs that result from their specific psycho-physical conditions and habits, which are their second nature. The personal attitude of seniors to digital health and its impact on opinions and the use of digital health services is the main problem of the publication and one of the aspects of quantitative research conducted by the author in July 2021. The publication attempts to analyze the relationship between the personal attitude of seniors towards digital health tools and services and opinions and experiences. The results of the quantitative study showed the relationship between trends and the possible impact of the attitude of seniors on their activity in the digital medical services market and the image of their experiences.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies