Artykuł traktuje o pracy domowej uczniów w edukacji wczesnoszkolnej.Cel i metoda badań:Dokonano przeglądu literatury pedagogicznej dotyczącej pracy domowej oraz przeprowadzono badania wśród 84 uczniów klas I-III oraz ich rodziców koncentrując się na ich opinii dotyczącej pracy domowej, ilości czasu poświęconego na jej wykonanie, niezbędnej pomocy rodziców oraz potrzeby jej zadawania. Zastosowano metodę sondażu diagnostycznego z wykorzystaniem techniki ankiety.Wnioski: Sformułowanych zostało kilka wniosków dotyczących zadawania pracy domowej na poziomie edukacji wczesnoszkolnej.
The article is about homework in early school education.Purpose and method of research: A review has been carried out of the pedagogical literature. Diagnostic survey research was carried out among 84 students of early school education and theirs parents, focusing on their opinion about homework, thr amount of time spent on doing it, the necessary help from parents and the need to ask it.Conclusions: Several conclusions have also been formulated regarding homework at the early school education level.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00