Opracowując założenia komponentu korzystaliśmy z najnowszych analiz, dotychczasowych doświadczeń polskich i zagranicznych projektów wykorzystujących TIK w szkołach, konsultowaliśmy się z ekspertami i praktykami, przeprowadziliśmy dziesiątki rozmów i wywiadów z nauczycielami, odbyliśmy wielogodzinne spotkania i narady wewnętrzne. Efektem tej pracy jest poniższe opracowanie, które składa się z trzech części. Pierwsza część stanowi wprowadzenie do tematu wdrożenia TIK do szkół. W drugiej części przedstawiamy szczegółowy opis planowanego przebiegu komponentu badawczego oraz rekomendacje dotyczące jego realizacji. W trzeciej części dzielimy się zebranymi w trakcie pracy nad komponentem badawczym doświadczeniami
związanymi z funkcjonowaniem TIK w polskich szkołach.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00