Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Cyfrowa szkoła: założenia komponentu badawczego

Tytuł:
Cyfrowa szkoła: założenia komponentu badawczego
Autorzy:
Hofmokl, Justyna
Sawko, Katarzyna
Śliwowski, Kamil
Toczyski, Piotr
Filiciak, Mirosław
Gajek, Ewa
Grynberg, Marcin
Gregorczyk, Grażyna
Grzybowski, Andrzej
Kędracka-Feldman, Ewa
Rostkowska, Małgorzata
Sijko, Kamil
Stokowska, Anna
Jałosińska, Agata
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/books/1985990.pdf
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Centrum Cyfrowe
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Opracowując założenia komponentu korzystaliśmy z najnowszych analiz, dotychczasowych doświadczeń polskich i zagranicznych projektów wykorzystujących TIK w szkołach, konsultowaliśmy się z ekspertami i praktykami, przeprowadziliśmy dziesiątki rozmów i wywiadów z nauczycielami, odbyliśmy wielogodzinne spotkania i narady wewnętrzne. Efektem tej pracy jest poniższe opracowanie, które składa się z trzech części. Pierwsza część stanowi wprowadzenie do tematu wdrożenia TIK do szkół. W drugiej części przedstawiamy szczegółowy opis planowanego przebiegu komponentu badawczego oraz rekomendacje dotyczące jego realizacji. W trzeciej części dzielimy się zebranymi w trakcie pracy nad komponentem badawczym doświadczeniami związanymi z funkcjonowaniem TIK w polskich szkołach.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies