Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sztuka „permanentnego zdziwienia”. Wokół języka symboli w Sztuce znikania Bartka Konopki i Piotra Rosołowskiego

Tytuł:
Sztuka „permanentnego zdziwienia”. Wokół języka symboli w Sztuce znikania Bartka Konopki i Piotra Rosołowskiego
Autorzy:
Kamińska, Agnieszka
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1985074.pdf
Data publikacji:
2018-03-31
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
anthropology
documentary
voodoo
culture
Źródło:
Kultura i Edukacja; 2018, 1(119); 210-226
1230-266X
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
„Art disappearance” (2012)2 is a film by Bartosz Konopka and Piotr Rosołowski, qualified by the authors of the document, but not entirely located within the traditionally understood documentary3. „Art disappearance” combines various genres: classic dokument, found footage and mocumentary. The axis, around which the narrative of the film focuses, is in fact a romantic concept of messianism of the Polish nation by Adam Mickiewicz. Less obviously, however, it is inspired by anthropological reflection of Ryszard Kapuscinski. The author analyzed those topics, associations and inspiration appearing in the film which allow the reader to include „Art of disappearing” among the works of the complicated structure of intertextual references.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies