This paper is a summary of the design and workmanship of the formula student engine intake vehicle, for simulation research projects were conducted on the intake system. In the process, the most favourable model system was selected, which was capable of producing a satisfactory range of the characteristics of the engine. For chosen models, the intake system was also determined in terms of its impact on the power and torque of the test vehicle, which was driven by a four-cylinder engine with a displacement of 0.6 dm3 .
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00