Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Quality of Life of Pupils with Autism Spectrum Disorders – Comparative Research on Mainstream Integrated Education and Special Education Institutions in Poland

Tytuł:
The Quality of Life of Pupils with Autism Spectrum Disorders – Comparative Research on Mainstream Integrated Education and Special Education Institutions in Poland
Autorzy:
Błeszyński, Jacek J.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1969380.pdf
Data publikacji:
2018-06-30
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
autism spectrum disorders
quality of life
education system
Źródło:
The New Educational Review; 2018, 52; 284-295
1732-6729
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article attempts to analyse the issue of students with autism spectrum disorders who attend two types of educational institutions – integrated classes in mainstream state school and special education institutions with separate classes for students with autism. Popularity and availability more often than effectiveness affect the choice of an educational institution. Parents’ decisions may also stem from lack of awareness of the scope of educational activities conducted in each institution. One of the measures of educational success is the evaluation of the quality of life in certain spheres of students’ lives.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies