Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Modelowanie sztywności koła podatnego przekładni falowej

Tytuł:
Modelowanie sztywności koła podatnego przekładni falowej
The modelling of stiffness of harmonic drive flexspline
Autorzy:
Folęga, P.
Wojnar, G.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/196774.pdf
Data publikacji:
2010
Wydawca:
Politechnika Śląska. Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Tematy:
modelowanie dynamiczne
przekładnia falowa
układ napędowy
dynamic modeling
wave transmission
drive system
Źródło:
Zeszyty Naukowe. Transport / Politechnika Śląska; 2010, 67; 39-44
0209-3324
2450-1549
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule omówiono niektóre aspekty modelowania dynamicznego przekładni falowej. W szczególności zaproponowano nowy, oryginalny model dynamiczny przekładni falowej w układzie napędowym. W modelu uwzględniono nieliniowe zmiany sztywności i tłumienia.

In the paper some aspects of harmonic drive gear modeling of dynamic are consider. At particular of the propose a new original dynamic model of harmonic drive gear in power trans-mission system. In the model we take into consideration a nonlinear stiffness and damping.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies