The purpose of this study is to show the effectiveness of the AA “4C” model in increasing teachers’ abilities. The study is a Single Case Research using the ABABA design. The subject of the study was a natural-science teacher. Results of the observation conducted continuously by three observers show that each of the teacher’s ability items improves from the first condition, to the second condition, and to the third condition. This finding is supported by the results of the Manova technique showing that the AA “4C” model is shown to be effective in improving teachers’ abilities in conducting authentic assessment.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00