Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Effects of Mobile Game Based Application on High School Students’ TOEIC Vocabulary Learning

Tytuł:
The Effects of Mobile Game Based Application on High School Students’ TOEIC Vocabulary Learning
Autorzy:
Lu, Ting-I
Tzu-Ching Chen, Kate
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1964345.pdf
Data publikacji:
2021-12-31
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
mobile learning
mobile app
vocabulary learning
TOEIC
EFL
Źródło:
The New Educational Review; 2021, 66; 108-119
1732-6729
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of this study was to explore whether students’ vocabulary learning can be improved via mobile apps and to further enhance their TOEIC scores. Seventy English as a Foreign Language (EFL) senior high school students in Taiwan were recruited. TOEIC tests were used for pre-and post-testing to gather quantitative data. Qualitative data were collected from classroom observations and interviews. The results indicated that there was no significant difference in TOEIC scores between the experimental and the control group. However, students’ attitudes towards the app were positive and believed that it helped improve their vocabulary learning for the TOEIC exam.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies