Universities around the world have overwhelmingly switched to online teaching and e-learning, necessitated by social distancing measures due to the COVID-19 pandemic. In order to provide education as eff ectively as possible and achieve the required educational objectives, people involved in the teaching process at the university have taken a number of steps to give students access to materials necessary to obtain the intended learning outcomes in a particular subject. In this article, we present the results of empirical research on remote classes at Polish universities during the COVID-19 pandemic. Th e research focused on methods and forms of distance learning.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00