Social and political transformations inevitably cause changes in people’s mindsets and result in conversion of a national educational system. Ukraine, as a post soviet country, is still trying to put away its totalitarian past and adopt the latest human rights policies that have been successfully functioning in the “developed” world for several decades. This study evaluates the quality of inclusive education in Ukraine, specifically focusing on services provided to families of students with disabilities whose views and opinions are often neglected by governmental officials responsible for creating inclusive environments.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00