Academic achievement varies according to the perception of learning environments (LE). The current study aimed to investigate how the perception of LE differs according to level of academic achievement. 1,106 Thai undergraduate students replied to a survey. Analyzing the data with One-way analysis of variance differences were found in perception of the LE in terms of task orientation and instructor feedback. Average-achieving students perceived task orientation higher than high and low-achieving students. High-achieving students perceived instructor feedback the most. This study provides insights into each type of LE applied in the classroom and suggests how individual academic achievers can be suitably enhanced.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00